سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب شهرستان دشتستان افزوده شد

مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر گفت: با افزایش ۲ حلقه چاه جدید در شهر برازجان، ۱۹ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب شهرستان دشتستان افزوده شده است.

ابوالحسن عالی مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر گفت: در کنار واردشدن این ۲ حلقه چاه به مدار مصرف، طرح احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی برازجان نیز در دست اجراست که ۶ هزار و ۲۵۰ خانوار با جمعیت ۲۵ هزار نفری را در این شهر تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: در دولت ایران قوی سیزدهم، اقدامات اساسی و زیربنایی خوبی برای رفع تنش آبی استان بوشهر و به ویژه شهرستان دشتستان انجام شده که چالش و نارضایتی‌های سنوات گذشته برای تامین دآب شرب پایدار را به شکلی منطقی از بین برده است.

مدیرعامل آبفا استان بوشهر تصریح کرد: اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در اقصی نقاط شهرستان دشتستان بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته با جدیدت ادامه دارد.

عالی عنوان کرد: تامین آب پایدار از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم در استان بوشهر است که از ابتدای شروع به کار این دولت شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده‌ایم.

وی افزود: طی یک سال اخیر، هفت طرح آب‌شیرین‌کن در سایت‌های کنگان، اخند، وحدتیه، شماره ۴ بوشهر، سیراف، شماره ۲ بوشهر، سعدآباد و شماره ۳ بوشهر با ظرفیت ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب وارد مدار شده‌ است.

مدیرعامل آبفا استان بوشهر گفت: امسال برخورد با انشعابات غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و جدی شرکت آبفا استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نیز اقدامات موثری در شناسایی انشعابات غیرمجاز با مصرف بالا انجام گرفته است.

وی ادامه داد: سرانه مصرف آب شرب در سطح استان از میانگین کشوری بسیار بیشتر است.

عالی عنوان کرد: ۹۰ درصد مشترکین آب در این استان بخش خانگی است و بر اساس بررسی به عمل آمده ۲۰ درصد از هدر رفت آب مربوط به انشعابات یا مصارف غیرمجاز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.