سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری یزد آماده خدمات رسانی به عزاداران حسینی

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیش از ۸۵۰ نیرو از دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری هنگام مراسم عزاداری در سطح شهر برای خدمات رسانی حضور دارند.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری از جمله سازمان آتش نشانی، پسماند، سیما و منظر و حوزه خدمات شهری مناطق پنچگانه شهرداری در ماه محرم و هنگام مراسم عزاداری به صورت آماده باش در خدمت شهروندان هستند و بیش از ۸۵۰ نیرو در سطح شهر برای خدمات رسانی حضور دارند.

او افزود: حفظ ایمنی شهر یکی از الویت‌های مدیریت شهری در ایام محرم است و سازمان آتش نشانی شهرداری مقرر شد در برنامه‌های عزاداری پرجمعیت مستقر باشد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

زارع بر حفظ بهداشت عمومی شهر و برگزاری مراسم عزاداری باشکوه تأکید کرد و گفت: پاکیزه نگه‌داشتن شهر بدون همراهی و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری ادامه داد: عوامل اجرایی و نظارتی حوزه خدمات شهری مناطق پنجگانه شهرداری همزمان با آغاز ماه محرم و با هدف حفظ بهداشت شهروندان و پاکیزه نگهداشتن معابر سطح شهر با تمام توان در خدمت عزاداران حسینی هستند.

او اظهار داشت: همچنین هماهنگی لازم برای جمع آوری و حمل پسماند های‌تر و خشک تولید شده به صورت مستمر و در طول شبانه روز در دستور کار سازمان پسماند شهرداری قرار گرفته است.

زارع بیان کرد: شهرداری با نصب بنر با مضامین ماه محرم در نقاط مختلف شهر و سیاه‌پوش کردن فضا‌های شهری، چهره شهر را برای حضور دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آماده نموده است

او اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری و همیاری شهروندان در این ایام، شاهد برگزاری هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر آیین‌های عزاداری ماه محرم به‌ویژه روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.