سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین شمشیربازان فارس

مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با معرفی برترین‌های سه اسلحه فلوره، اپه و سابر پایان یافت.

رییس هیات شمشیربازی فارس گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان فارس تحت عنوان جام غدیر و برای انتخاب نفرات برتر هر اسلحه در رده سنی نوجوانان و جوانان در اکادمی شمشیربازی فارس واقع در پایگاه قهرمانان برگزار شد.

محمد رضا خیراندیش گفت: در اسلحه فلوره بانوان، خانم‌ها هلنا حفیظ، مبینا زارعی، کیمیا قنبرپور و درنا خانی همگی از شیراز به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

او ادامه داد: در اسلحه سابر بانوان خانم‌ها تینا علیدادی از شیراز، مونا حامدی از جهرم و کیمیا شاهسونی از استهبان بر سکوی اول تا سوم این رقابت‌ها ایستادند.

رییس هیات شمشیربازی فارس بیان داشت: مسابقات آقایان در ٣٠ تیر ماه برگزار شد که در اسلحه اپه، آقایان محمدهادی زارع، علیرضا سعادتجو و علیرضا انصاری و محمدامیر عروجی همگی از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

خیراندیش در پایان گفت: در اسلحه فلوره هم آقایان امیر رضا قنبری از شیراز، امیرحسین زارع پور از فساو متین وهیمیان از شیراز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.