سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تکرار اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد

در پی قرآن سوزی کفار و ملحدین در سوئد، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بیانیه‌ای تکرار اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

در پی قرآن سوزی کفار و ملحدین در سوئد، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بیانیه ای تکرار اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

اهانت به قرآن، هتک فضیلت، انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم‌آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد. تکرار زنجیره‌ای این اهانت‌ها در کشورهای غربی، نشانه‌ برنامه‌ریزی‌های پنهان جریان‌های ضد دینی، در اسلام‌ستیزی است و غرب، کارنامه سیاهی در اسلام‌هراسی دارد.

امروز جهان در تقابل میان اسلام عزیز و نظام سرمایه داری شاهد کارزاری میان معنویت و مادی گرایی، انسانیت و سبعیت ،اخلاق و جاهلیت و در یک کلمه خوبی و بدی است، حال آنکه فطرت انسانی که از خداوند سرچشمه می‌گیرد به دنبال انتخاب خوبی است و بدی را پس می‌زند. این است که سردمداران اردوگاه سرمایه داری به عبارت دیگر جاهلیت مدرن برای رسیدن به مقاصد خویش به اقدامات شنیعی چون هتک حرمت‌ قرآن دست می‌زنند.

بدون شک ملت‌های مسلمان حفظ قداست قرآن کریم را خط قرمز خود دانسته و هیچ گاه در برابر اقداماتی موهن مانند آنچه در سوئد رخ می‌دهد سکوت نخواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.