سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان سند نمره کار خودرو در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند سارقان سند نمره کار با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خودرو و ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خبر داد.

سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان به صورت گروهی، خودرو‌های مختلف که در مناطق خلوت پارک شده و فاقد لوازم بازدارنده هستند را شناسایی و در نیمه‌های شب اقدام به سرقت از آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی رد یکی از سارقان حرفه‌ای خودرو را در این پرونده زده و با تحت نظر قرار دادن وی متوجه شدند نامبرده با تشکیل باند اقدام به سرقت خودرو کرده و با استفاده از آن‌ها در امر سرقت لوازم داخل خودرو فعالیت می‌کند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در استان البرز شناسایی و در عملیات‌های جداگانه هر ۲ نفر آن‌ها دستگیر شدند، بیان کرد: این متهمان که از سارقان حرفه‌ای در سطح کشور هستند در بازجویی‌های خود به ۱۰ فقره سرقت خودرو و ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر اموال مسروقه در این خصوص، ادامه داد: این افراد پس از خریداری خودرو‌های سرقتی از سارقان، آن‌ها را سند نمره کرده و به فروش می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد که با تجهیز خودرو‌های خود به دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان از به سرقت رفتن اموال شأن پیشگیری کنند.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.