سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام دستگاه‌های استان سمنان برای پیشگیری از حریق مراتع بسیج شوند

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به افزایش دما، احتمال حریق در حوزه منابع طبیعی استان را یادآور شد و گفت: دستگاه‌های متولی و تیم مدیریت بحران برای پیشگیری وقوع حریق بسیج شوند.

عبدالهی   ضمن بیان اینکه همه ساله طی این ایام گرم سال احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع استان وجود دارد، ابراز داشت: از دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود در این زمینه حفظ و حراست بیشتری را اعمال کنند.

وی ضمن بیان اینکه نگهداری و بهره برداری اصولی از مواهب و نعمات خدادادی یک وظیفه‌ای که بر عهده تک تک افراد جامعه است، افزود: برای شکر گذاری از این موهبت باید مراتب حفظ و نگهداری این تنوع ارزشمند جانوری و گیاهی در استان سمنان به عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه طی این روزها با هشدارهای هواشناسی پیرامون افزایش دما و کاهش رطوبت و وزش بادهای گرم مواجه هستیم، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا مدیریت بحران استانداری سمنان در آمادگی کامل به سر برده و دستگاه‌های متولی را برای حفاظت و صیانت از عرصه بسیج کند.

عبدالهی ضمن بیان اینکه کوچک‌ترین بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی آسیب و خسارات هنگفتی را به بار خواهد آورد، تصریح کرد: از این رو برخورد قانونی با مرتکبین حریق جنگل و مراتع استان سمنان صورت می‌گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.