سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در مهر ۱۴۰۲

بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی ۱۲ تا ۱۴ مهر سال جاری برگزار می‌شود.

یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: این دوره از کنگره پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی با استقبال کم نظیر دانشجویان مواجه شده و بالغ بر ۲ هزار و ۱۸۲ مقاله و ۸۴ طرح فناوری و ۴۸ اختراع به دبیرخانه همایش ارسال و ثبت شده است.

 معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به محور‌های برگزاری رویداد اشاره کرد و اظهار کرد: همایش بین المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی ایران در ۴ محور ویژه «پزشکی شخصی‌سازی‌شده، ژنتیک‌انسانی و رویکرد‌های نوین درمانی»، «هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده‌پژوهی سلامت»، «تله‌مدیسین و فناوری‌اطلاعات در سلامت» و «طراحی و ساخت واکسن و دارو‌های جدید (نوآوری دارویی)» برگزار می‌شود. علاوه بر آن محور‌های دیگری نیز در ۱۶ بند مانند طب سنتی، تغذیه، توانبخشی و بازتوانی، اخلاق پزشکی، نوآوری و کارآفرینی در این کنگره مورد توجه قرار دارد.

بیست و چهارمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی سالیانه پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور، در ۱۲ تا ۱۴ مهر ۱۴۰۲ با مشارکت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.arcims۲۴.ir مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سهیلا سامی
۱۴:۳۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
وقتی کار علمی انجام می‌دهید از هیچ چیز شگفت‌زده نمی‌شوید، اما این یافته واقعا یک مورد اعجاب‌انگیز است