سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها در استان قزوین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راه در ۲۰ مدرسه استان اجرا شد.

علیرضا معیری پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه با تاکید بر آموزش کودکان و نوجوانان به عنوان گروه‌های پایه جهت افزایش ایمنی و توسعه فرهنگ ترافیک از سال ۸۰ در مدارس در حال اجرا است. 

وی اضافه کرد:با اجرای این طرح حدود ۲هزار دانش آموز این مدارس از آموزش‌های مربوط به فرهنگ ایمنی و ترافیک بهره‌مند شدند.

معیری پور ادامه داد:این طرح در سه بخش آموزش، ایمن سازی فیزیکی محدوده مدارس و توزیع اقلام آموزشی و فرهنگی در راه‌های برون شهری اجرا می‌شود.

وی گفت:در این طرح کارشناسان ایمنی و ترافیک و پلیس راه به همراه گروه‌های هنری با حضور در مدارس تحت پوشش و با اجرای برنامه‌های متنوع، دانش آموزان را نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و جاده‌ها و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آموزش می‌دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه ۹۹ مدرسه در استان، در حاشیه راه‌ها قرار دارند، افزود: ۵۷۰ قلم انواع لوازم آموزشی ایمنی نیز بین دانش آموزان این مدارس توزیع شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.