سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل انتقال خون استان زنجان:

انتقال خون زنجان آماده خونگیری از عزاداران حسینی است

سیامک اسدی گفت: طبق برنامه ریزی ها اهدای خون عزاداران حسینی به ویژه طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شیفت صبح و بعدازظهر در مرکز اهدای خون سعدی زنجان انجام می‌شود.

سیامک اسدی مدیر کل انتقال خون استان زنجان به موضوع پویش نذر خون اشاره کرد و گفت: مدیریت فرآورده های خونی طبق روال سال های قبل انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه خونگیری از عزاداران حسینی در شهرستان ابهر در شیفت صبح انجام می شود، اظهار کرد: ماه محرم فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ اهدای خون سالم، تعمیق نوعدوستی و سالم زیستن است.

این مسوول ادامه داد: در این ماه افراد بیشتری با موضوع اهدای خون به بیماران نیازمند آشنا می شوند و در این میان اهدای مستمر و برنامه ریزی شده خون و فرآورده های خونی هم موضوعی است که همه ساله مورد توجه قرار می گیرد.

اسدی با بیان اینکه انتقال خون استان در حد مورد نیاز از مراجعه کنندگان خونگیری می کند، افزود: تعدادی از اهدا کنندگان خون هم با توجه به دعوت و آموزش های چهره به چهره که انجام می شود در روزهای دیگری خونگیری خواهند شد.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: همچنین نوبت دهی اهدای خون نیز به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود که عوامل انتقال خون به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا با حضور در دفتر جذب انتقال خون آماده خدمات رسانی هستند.

وی اظهار داشت: طی سالهای گذشته نیز مردوم نوعدوست این استان در امر اهدای خون همکاری بسیار خوبی با انتقال خون استان داشته اند، که جای قدردانی دارد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد، اهدای خون همانند سال های گذشته در استان نمود عینی داشته باشد، ادامه داد: تاکنون ۱۰۰ درصد فرآورده های خونی مورد نیاز این استان تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی در این بخش نداریم خاطرنشان کرد: تلاش می شود با همکاری اهداء کنندگان مشکلی در تامین فرآورده های خونی وجود نداشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.