سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۶ درصدی آمار ازدواج در شهرستان آبیک

سرپرست فرمانداری آبیک از افزایش ۱۶ درصدی آمار ازدواج در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان خبر داد.

مددخانی سرپرست فرمانداری آبیک گفت: افزایش ۱۶ درصدی آمار ازدواج در شهرستان در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ نشانگر اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی مؤثر در شهرستان است، البته این عدد هم راضی کننده نیست و باید برای بالاتر بردن این آمار برنامه ریزی مستمر و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری آبیک در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک اظهار داشت: اتاق اصناف با همکاری دبیر ستاد ساماندهی امور ازدواج شهرستان، تفاهم نامه‌ای را با صنوف مرتبط با امر ازدواج و داوطلب همکاری منعقد و تخفیف ۲۵ درصدی برای زوج‌های زیر ۲۳سال و همچنین تخفیف ۲۰درصدی برای زوج‌های بالای ۲۳ سال در خدماتی مانند فروشگاه‌های خرید جهیزیه، استفاده از مزون ها، گل فروشی ها، آرایشگاه‌ها و تالار‌های پذیرایی اعمال نمایند.

وی افزود: فضا‌های فیزیکی مناسب به جهت برگزاری ازدواج آسان باید در شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های موجود فراهم گردد و در اختیار عموم قرار بگیرد.

مددخانی گفت: استقرار یک مرکز مشاوره تجمیعی قبل، حین و بعد ازدواج در شهرستان آبیک با این ظرفیت جمعیتی با همکاری ادارات ذیربط و با محوریت دبیر ستاد ساماندهی امور ازدواج امری الزامی است و باید در دستور کار قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.