سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت‌های حساب شهرداری اهواز توسط دستگاه‌های نظارتی بررسی شود  

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز خواستار بررسی برداشت‌ها از حساب شهرداری، از سوی دستگاه‌های نظارتی شد.

علی‌مدد هاشم‌پور گفت: کلانشهر اهواز نسبت به دیگر کلانشهر‌ها دچار عقب‌افتادگی است و پیشرفتی نکرده است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند. عوامل مختلفی در این مساله دخیل هستند که یکی از موضوعات مهم در این خصوص انباشت بدهی‌های شهرداری است و این مساله در حال تبدیل شدن به معضل بزرگی است.

او افزود: از پنجم فروردین‌ماه امسال تا ۱۵ تیرماه، ۱۸۵ میلیارد تومان بابت بدهی‌های سنواتی شهرداری، اجراییه دادگاه صادر شده است یعنی در ۱۰۰ روز گذشته، میانگین روزانه اجراییه دادگاه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز گفت: درآمد هشت منطقه شهرداری اهواز در ۱۰۰ روز گذشته، ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است بنابراین اجراییه‌های صادر شده ۵ میلیارد تومان بالاتر از درآمد‌های این مناطق است.

آقای هاشم پور افزود: بحث در خصوص پرونده‌های ملکی است و دستگاه‌های نظارتی باید به این موضوع ورود کنند. مستنداتی وجود دارد که شبکه فساد اداری مالی در برخی ادارات وجود دارد.

او ادامه داد: این حجم از محکومیت مربوط به این دوره نیست و شاید در دو سه سال گذشته این محکومیت انجام شده و اکنون برداشت انجام شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز  می‌گوید: کسانی که این برداشت‌ها را از حساب شهرداری داشته‌اند، افراد دانه درشت هستند و افراد عادی نیستند. دستگاه‌های نظارتی باید به این پرونده‌ها ورود کنند، زیرا این حق مردم است. در حال حاضر همه بهای خدمات و عوارضی که مردم پرداخت کرده‌اند، به جای بدهی‌های سنوات گذشته رفته و این مساله مشکوک است و باید دستگاه‌های نظارتی این موضوع را شفاف بررسی و به مردم گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی اکبر
۱۶:۱۶ ۳۱ تير ۱۴۰۲
جای کمک به شهرداری از شهرداری هم میبرند!!!؟؟؟
باید جلو این غارت‌ها گرفته شود
و شهرکتهای خوزستان هم باید به تجهیز شهرداریهای خوزستان و ساخت نیروگاه‌های پاک خورشیدی و بادی و ناوگان پاک همت گمارند
Bakhtiyari
۱۶:۱۲ ۳۱ تير ۱۴۰۲
اهواز مرکز استانی است که دهها شرکت پتروشیمی و فولادی ها و نفتی ها و نیشکرها و بندرها و نیروگاهها و بسیاری دیگر از شرکتهای ملی را دارد که همه شرکتها موظف به کمک تجهیزاتی و ماشین آلاتی و خرید اتوبوسهای برقی و گازی پاک به شهرداری‌ها و ادا کردن مسولیتهای اجتماعی خود برای شهر و شهروندان هستند
با اینهمه شرکتهای بزرگ شهرداری‌های استان باید پر از ماشین آلات راهسازی و آسفالت کن و دیگر ماشین آلات و تجهیزات و امکانات شهری و ناوگان عمومی پاک باشند
علی الخصوص شهرهای ماهشهر و مسجدسلیمان و اهواز و دیگر شهرهای شهرستانهای استان