سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۱۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز در کردستان انجام شد

در سه ماه اول سال جاری بیش از ۱۱۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز در بخش شهری و روستایی استان کردستان انجام گرفته است.

 احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی استان گفت: در حال حاضر ۳۳ شهر با ضریب ۱۰۰ درصد و یک هزار و ۵۷۹ روستا با ضریب نفوذ ۹۹ درصد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

او افزود: وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی استان کردستان با جا‌های دیگر کشور متفاوت بوده و تداوم گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه‌تن‌ها متوقف نشده بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفت.

فعله گری تاکید کرد: تردیدی نیست که با اقدامات جهاد گونه دولت در چند سال گذشته جشن گازدارشدن سراسری در هفته دولت سال جاری در این استان برگزار و گاز طبیعی بیشترین حجم سبد انرژی را به خود اختصاص می‌دهد.

او یادآور شد: با بررسی حجم لوله گذاری در سال جدید مشخص می‌شود هر روز بیش از ۱ کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان کردستان انجام گرفته که با حجم شبکه گذاری تا پایان خرداد ماه سال جاری و با در نظر گرفتن مسیر طولانی، پر پیچ و خم و زمین سخت و ناهموار روستا‌های باقیمانده بیش از ۱۱۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به دور دست بودن روستا‌های باقیمانده و سختی چندین برابر اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب دار، آماری از وضعیت لوله گذاری در سه ماهه اول سال جاری ارائه داد و بیان داشت: طول کل شبکه‌های اجراء شده در بخش شهری و روستایی در استان از بدو تاسیس تا پایان خرداد ماه جاری۱۳ هزار کیلومتر می باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.