سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اجرای ٣٥ پروژه عمرانى در بهشت زهرا (س) / بهره‌برداری از صحن امام روح الله

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: صحن امام روح الله در مجاور گلزار شهدا به عنوان محلی برای برگزاری اجتماعات و مراسمات مذهبی افتتاح می شود.

جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  با ذکر خاطره‌ای به عشق و ارادت دو طرفه امام و شهیدان اشاره کرد و گفت: شهید عبدالحمید انشایی دیده بانی که در عملیات مطلع الفجر در ارتفاعات شیاکوه گیلانغرب در حالیکه دشمن به نزدیکی بدن مجروحش رسیده بود، گرای موقعیت خود را به توپخانه داد و پشت بی‌سیم آخرین کلماتی که مخابره کرد این بود که به امام و به مادرم بگویید شیاکوه زیر گلوله آتش دشمن لرزید، اما انشایی نلرزید؛ و این نشان می‌دهد که ایمان انسان را مانند کوه مستحکم می‌کند و رزمندگان با تکیه بر خدا و عشق به امام اینگونه با ایمان قوی تاریخ سازی کردند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه به قول "حاج قاسم" عمل بزرگ ملاک نیست بلکه عمل مقدس ملاک است، چون اخلاص ملاک عمل مقدس است، گفت: رهبر انقلاب اخلاص افراد را در هر جایی که کار می‌کنند موجب مستحکم کردن ستون‌های انقلاب اسلامی می‌دانند.

وى گفت: ۳۵ پروژه عمرانی شامل گلزار شهدا، معابر و اماکن و توسعه آرامستان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در سازمان بهشت زهرا (س) در دست اجراست و ۱۶ پروژه نیز بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار کرد: با وجود مرقد مطهر امام خمینی (ره) و همچنین وجود بیش از ۳۰ هزار شهید گلگون کفن در گلزار شهدا اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در سازمان بهشت زهرا (س) در جهت خدمت به زائرین برای ما یک افتخار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.