سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع مردم شیراز در هتک حرمت به قرآن کریم

مردم نمازگزار شیراز در بین نماز با در دست داشتن قرآن و با سر دادن شعار، بی احترامی و هتک هرمت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

تجمع اعتراضی نمازگزاران شیراز در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، پس از برگزاری نماز جمعه در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) برگزار شد.

نمازگزاران نماز جمعه پس از اقامه نماز جمعه ٣٠ تیرماه ١٤٠٢ با ایستادن و گرفتن قرآن بر روی سر و با ندای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» این اقدام را محکوم کرده و با این حرکت خواستار مقابله جامعه جهانی با اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی مسلمانان شدند.

تجمع‌کنندگان همچنین از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند تا با همکاری سایر کشور‌های اسلامی در روابط دیپلماتیک خود با کشور سوئد تجدیدنظر کنند.

آن‌ها با دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» این اقدامات را محکوم کردند.

همزمان با تجمع مردم شیراز، مردم ۳۶ شهرستان دیگر استان نیز با برگزاری تجمع، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای صدور مجوز دولت سوئد به گروه‌ها و جریانات افراطی و نحله‌های شیطانی جهت سوزاندن قرآن کریم را محکوک کرد.

در این بیانیه آمده است: در روز‌های عزای سید و سرور شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شاهد بودیم دگر باره عوامل شیطانی در کشور سوئد به کتاب نورانی و انسان‌ساز قرآن کریم جسارت کردند؛ بی‌شک این اقدامات نابخشودنی و اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری و صهیونیست بین‌الملل بوده که با حمایت سخیف دولت سوئد صورت گرفته و با هدف تخریب اسلام انجام یافته و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.