سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر هیات اقتصادی مازندران به روسیه زمینه ساز تحول در استان

با سفر هیات اقتصادی و تجاری ۵۰ نفره از مازندران به روسیه زمینه توسعه اقتصاد و تحول تجارت استان محقق می‌شود.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر استاندار و هیات اقتصادی و تجاری مازندران به روسیه را می‌توان مبدأ تحول اقتصادی استان و زمینه ساز تحول تجاری دانست، گفت: اوراسیا از ظرفیت بالایی برای صادرات محصولات مازندران برخوردار است که مقامات استان با شناخت این ظرفیت ها، سفر به روسیه را جهت رایزنی و گشایش تجاری رقم زده اند.

اوبا اشاره به دستور پوتین رئیس جمهور روسیه برای لایروبی رودخانه ولگا در سفر استاندار مازندران به این کشور افزود: لایروبی رودخانه ولگا موجب افزایش ۵ برابری ترانزیت کالا ایران و روسیه خواهد شد که این اتفاق توسعه تجارت و تبادل کالا برای کشور‌های حاشیه خزر از جمله ایران را درپی خواهد داشت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی عقد قرارداد با شرکت‌های روسی را از دیگر دستاورد‌های مهم سفر دانست و یادآورشد: مازندران در بخش کشاورزی بسیار غنی است و باید زمینه صادرات محصولات از جمله مرکبات به این کشور فراهم شود تا شاهد رونق این بخش در استان باشیم.

بابایی با بیان اینکه ظرفیت کشتیرانی و صنایع مرتبط با آن در مازندران باید افزایش یابد، افزود: مازندران توان خوبی در صنعت کشتی سازی دارد و انتظار می‌رود تا با شناسایی ظرفیت شرکت‌های فراملی؛ توانمندی شرکت‌های داخلی به ویژه کشتی سازی مازندران نیز افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.