سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همنوایی مادرانِ سراسر استان کرمان با ناله های رباب + فیلم و عکس

همزمان با ایران اسلامی، همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم با حضور مادران و کودکان سراسر استان کرمان برگزار شد.

در این همایش معنوی  که در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد، یاد و خاطره حضرت علی اصغر(ع) طفل شیرخوار دشت کربلا گرامی داشته شد.

مادران عزادار، کودکان خود را به یاد طفل شش ماهه و شیرخواره دشت کربلا کفن پوش یا لباس های سبز رنگ پوشانده و با سربندهای مزین به نام حضرت علی اصغر(ع)، برای مظلومیت امام حسین (ع) و خاندانش اشک ماتم ریختند.

در این آیین معنوی که با هدف تکریم کوچکترین شهید کربلا به عنوان بزرگترین سند مظلومیت اهل بیت امام حسین (ع) برگزار شد، مادران دلسوخته طفلان خود را بر روی دست گرفته و با اشکهای خود، همنوا با رباب، مادر علی اصغر(ع) در دشت کربلا شدند.

همایش شیرخوارگان حسینی ـ امامزاده سلیمانشاه کوهبنان

آری امروز جای جای استان کرمان شاهد حضور اطفال شیر خواری بود که به همراه مادران خود آمده بودند با شهدای کربلا تجدید میثاق کنند تا رهرو اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باشند و پیام امام حسین (ع) در کربلا را درس و سرمشق خود در زندگی قرار دهند.

همایش شیرخوارگان حسینی ـ محله ده فیاض یزدانشهر

همایش شیرخوارگان حسینی ـ تکیه حضرت علی اصغر (ع)شهر فهرج

همایش شیرخوارگان حسینی - جلال آباد زرند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۱ تير ۱۴۰۲
???
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۱ تير ۱۴۰۲
در این همایش معنوی که در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد، یاد و خاطره حضرت علی اصغر(ع) طفل شیرخوار دشت کربلا گرامی داشته شد.