سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرستان موسیقی زنده یاد نوید ایزدی در سنندج افتتاح شد

هنرستان شش کلاسه موسیقی زنده یاد نوید ایزدی در ناحیه دو سنندج افتتاح شد.

امروز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان ،  هنرستان شش کلاسه موسیقی زنده یاد نوید ایزدی در ناحیه دو سنندج افتتاح شد.

صلاح الدین مفیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج  در آیین افتتاحیه ضمن خیرمقدم به مهمانان و تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین علیه السلام بیان کرد: با افتتاح این هنرستان مسیر توسعه‌ی علمی در زمینه هنر و موسیقی که مورد علاقه دانش آموزان این رشته است در شهر سنندج که شهر خلاق موسیقی است، بهتر و هموارتر خواهد شد.

مفیدی با اشاره به مساحت ۸۳۰ متری زیربنای این هنرستان افزود: این هنرستان در سالروز ولادت مرحوم نوید ایزدی افتتاح می‌شود.

او همه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان سنندج را قدرشناس زحمات خیر نیک اندیش سرکارخانم فردوس صرافیان چهار سوقی مادربزرگ مرحوم نیود ایزدی دانست و گفت: این اقدام برای همیشه از این بانوی خیر به یادگار خواهد ماند.

مفیدی در ادامه اظهار نمود: وجود خیرین مدرسه ساز یکی از نعمت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور بوده که با دست‌های پر سخاوت و همت والای آنان موجبات رشد و بالندگی علمی و فرهنگی در کشور ایجاد می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نیاز به تقدیر و تشکر ندارند، اظهار داشت: آنان با خدای خود معامله نموده و زمینه شاد شدن دل دانش آموزان و فرهنگیان این مرز و بوم را با ساخت مدارس با کیفیت و مجهز فراهم می‌کنند.

صلاح الدین مفیدی در پایان سخنان خود با اشاره به هر کدام از دانش آموزان در زمینه موسیقی و هنر، پاداش معنوی ساخت این هنرستان را از این حیث بسیار بالا توصیف کرد.

در پایان این مراسم خانم صرافیان خیر و موسس این هنرستان طی سخنانی از قدرشناسی و قدردانی مردم کردستان، شهر سنندج و نیز فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه دو سنندج تشکر نموده و هزینه تهیه و تامین تمامی تجهیزات رشته موسیقی این هنرستان را تقبل کرد.

گفتنی است این هنرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اخداث شده که ۵ میلیارد آن توسط خیر مدرسه ساز و ۵ میلیارد دیگر نیز از محل اعتبارات نوسازی مدارس تامین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.