سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی نخستین مرکز مثبت زندگی در جزیره هرمز

به مناسبت هفته بهزیستی، نخستین مرکز مثبت زندگی در جزیره هرمز راه اندازی شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان هدف از راه اندازی مراکز مثبت زندگی را افزایش رضایتمندی، احترام و تکریم مددجویان عنوان کرد.

 جهانشاهی گفت: با راه اندازی این مراکز، مددجویان بهزیستی در کوتاهترین زمان ممکن می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

او از فعالیت ۴۴ مرکز مثبت زندگی در سراسر استان خبر داد و گفت: فعالیت این مراکز، محله محور است، بنابراین ایجاد چنین مراکزی رفت و آمد مراجعان از جمله افراد دارای معلولیت را به ادارات بهزیستی شهرستان و استان کاهش می‌دهد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: ارائه خدمات مددکاری اجتماعی، توانبخشی، انجام اقدامات معیشتی و ارائه آموزش‌ها در زمینه مسائل اجتماعی از جمله خدمات این مراکز است.

 جهانشاهی گفت: تشکیل پرونده اولیه فرزندپذیری، پیگیری امور مددکاری خانواده‌ها، استفاده از ظرفیت‌های خیرین، ارائه آموزش‌های تشکیل و تحکیم خانواده، غربالگری سطح یک، پیشگیری از معلولیت‌ها و ارائه خدمات بر بستر الکترونیک بخش دیگر از خدمات مراکز مثبت زندگی است.

او یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی را ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش معرفی کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در جزیره بویژه فرصت‌های بوم گردی استفاده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.