سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از هزار و ۱۰۰ فقره کارت هوشمند رانندگان در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از هزار و ۱۰۰ فقره کارت هوشمند ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون،  ۹ هزار و ۳۱۹ کارت هوشمند ویژه ناوگان باری و هزار و ۶۴۳ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به رانندگان بخش مسافری در استان صادر و تمدید شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرایی‌کردن کارت هوشمند، متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است، افزود: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری به عنوان مدرک شناسایی و مجوز فعالیت رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

آرامون یادآور شد: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال حاضر صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان صرفا از طریق سامانه mojavez.ir و تمدید کارت هوشمند رانندگان از طریق smartcard.rmto.ir صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین از رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل و همشهریان خواست: شکایات را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.