سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا دهه فجر امسال؛

۱۷ زمین چمن مصنوعی تقدیم فوتبال دوستان سربیشه‌ای می‌شود

۱۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در طرح ضربتی توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته تا دهه فجر امسال در سربیشه به بهره برداری می‌رسد.

قطبی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در طرح محرومیت زدایی و ضربتی توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی در مناطق مرزی استان با بسیج امکانات و نیرو‌های انسانی جهادی و متخصص و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، طرح های ورزشی در بیشتر روستا‌های پرجمعیت نوار مرزی در حال ساخت است و ۱۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در این طرح در سربیشه تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

او افزود: این طرح‌ها با تکیه بر توزیع عادلانه زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات ورزشی در نقاط کمتر توسعه یافته استان با رصد و پایش شاخص‌هایی همچون جمعیت و محرومیت در دست اجرا است.

قطبی بیان کرد: در قالب این طرح با توجه وجود استعداد‌های بالقوه در رشته کشتی، اولین خانه تخصصی کشتی با حمایت فدراسیون کشتی در شهر مرزی درح در حال ساخت است و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: با هدف عدالت محوری نیز برای استفاده بانوان از امکانات ورزشی ۵ خانه نشاط و تندرستی در روستا‌های مرزی درح به بهره برداری خواهد رسید..

او گفت: همچنین با همتی جهادی و به منظور استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات ورزشی، پیست دو و میدانی شهر سربیشه در حال ساخت و تکمیل شدن است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

قطبی تصریح کرد: با توجه به همجواری خراسان جنوبی با کشور افغانستان و وجود ۳۳۱ کیلومتر نوار مرزی مشترک، طرح‌های ورزشی می‌توانند در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت و نگهداشت جمعیت جوان در این مناطق نقش به سزایی را ایفا کنند و طرح ضربتی در چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.