سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر رویکرد بازرسی اصناف در استان یزد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: ریل گذاری جدید استان، تغییر رویکرد بازرسی‌ها و هوشمندسازی بازرسی‌ها است.

محمدعلی شاه حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: با بهره گیری از نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه، از ظرفیت مردم در حوزه کنترل، نظارت و بازرسی بر بازار استفاده می‌شود. 

او اظهار داشت: در واحد‌های صنفی، کد‌هایی بر روی محصول درج شده که مردم می‌توانند با وارد کردن کد محصول به برنامه، تخلف را گزارش دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد افزود: به منظور رفاه حال مردم، عرضه مستقیم کالا در دستور کار است که در نشست امروز قرار شد شهرداری، تعاون روستایی و اتاق اصناف، مراکز عرضه مواد غذایی و میوه و تره بار را در سراسر استان تقویت کنند.

تعدیل قیمت گوشت قرمز از دیگر مباحث این نشست بود. شاه حسینی گفت: مقداری گوشت قرمز منجمد از سهمیه پشتیبانی دام و در کنار آن ۲۵۰ تن گوشت وارداتی گرم به استان یزد وارد می‌شود تا با تعادل عرضه و تقاضا، قیمت گوشت گرم در بازار تعدیل شود.

او در خصوص تامین گوشت مرغ در بازار استان یزد هم تصریح کرد: با افزایش جوجه ریزی در ماه‌های گذشته، پیش بینی می‌کنیم، مردادماه در تامین و همچنین قیمت گوشت مرغ مشکلی نداشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۰:۲۴ ۳۰ تير ۱۴۰۲
باورکنیم