سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میان اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان اشتراکات بر اختلافات غلبه دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر غلبه اشتراکات بر اختلافات میان اقوام و مذاهب در سطح استان، گفت: دامن زدن به مسائل اختلافی بزرگترین خیانت به خودمان و مردم استان است.

 رضا شریفی  در جریان بازدید سرزده از شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تغییر وظایف این شرکت، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در عرصه مخابراتی استان عدم توجیه مدیران استانی نسبت به تحولات و تغییرات پیش آمده در این حوزه است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ذهنیت عمومی در سطح جامعه، بیان کرد: هنگام به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی، مسئولان و عامه همچنان شرکت مخابرات را مسئول می‌دانند، البته فرهنگ‌سازی در سطح نخبگانی برای آشنایی با عملکرد اصلی شرکت مخابرات در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات شرکت مخابرات در بخش زیرساخت‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع این مشکلات، مسئولان استانداری و مجموعه‌های مختلف در کنار شرکت مخابرات خواهند بود.

شریفی به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییرات شرکت مخابرات در سال 88 و اجرای نامناسب این تصمیمات که سبب کاستی‌هایی در ارائه خدمات به مشترکین شده، اشاره کرد و با تاکید بر رفع مشکلات و رسیدگی به نارضایتی‌های عمومی که از وظایف حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است، بر لزوم پیگیری نارضایتی‌های عمومی در زمینه‌های مختلف تاکید کرد‌.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: نارضایتی‌هایی در حوزه مخابراتی وجود دارد که رفع این نواقص و کمبودها جزو اولویت‌ها است.

وی به تاثیر تقویت هویت ملی و اسلامی در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: وقتی نتوانیم احساس تعلق اجتماعی و احساس تقویت هویت ملی اسلامی در بین جامعه و نخبگانمان داشته باشیم، تقریباً نمی‌توانیم خدمات مورد نظر را در سبد اعتماد و رضایت عمومی بیاوریم.

شریفی عنوان کرد: مباحث امید و ایمان، کلید واژه اعتماد و اخیرا موضوع استحاله فرهنگی از اهم فرمایشات مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر است که جزو اولویت‌های کاری ما در استان است.

وی تصریح کرد: همه افراد جامعه در یک پازل تعریف می‌شویم و در ایجاد امید، اعتماد و ارائه خدمات به عموم مردم نباید هیچ نگاه متعصبانه قومیتی، مذهبی و غیره وجود داشته باشد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار دارد و به کسی اجازه نمی‌دهیم این قطار توسعه را کند یا متوقف کند.

وی با تاکید بر غلبه اشتراکات بر اختلافات در سطح استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: دامن زدن به مسائل اختلافی بزرگترین خیانت به خودمان و مردم استان است.

شریفی با انتقاد از اینکه هزینه تمام شده یک پروژه در این استان بیشتر از بقیه استان‌ها است، بیان کرد: هزینه تمام شده مدیریت استان به مراتب از هزینه واقعی بالاتر است و باید این مسئله را بپذیریم و بدون تعصب با وحدت و همراهی همه اقشار برای حل این مسئله اقدام کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه اصلی تیم کاری استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و غیره در رشد همه جانبه در تمامی حوزه‌ها از جمله زیرساخت‌، شاخص‌های فرهنگی، آموزشی، فنی و شهری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.