سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ایجاد بستر انتخاباتی سالم و قانونمند در جامعه

فرماندار سیرجان گفت: باید بستر انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کنیم تا تمام گروه ها، تفکرات و نمایندگان همه جناح‌ها در انتخابات شرکت کنند.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار بلورد با حضور امام جمعه بلورد، فرماندار سیرجان، رئیس دفتر نماینده مردم، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، شهردار، اعضای شورای شهر و دهیاران در سالن اجتماعات بخشداری برگزار و از زحمات اسماعیل محمد پور قدردانی و ایوب مقدم به عنوان بخشدار جدید بلورد معرفی شد.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم ضمن تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان با بیان اینکه مدیران با حسن خلق و خوشرویی به مردم پاسخگو باشند، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث خدمت رسانی به مردم، برخی از درخواست‌های شهروندان به دلیل مغایرت با قوانین امکان انجام آن وجود ندارد، که باید در کمال خوشرویی، ادب و احترام و همراه با قانع کردن ارباب رجوع پاسخگو باشیم.

 یعقوبی پور با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه امسال، افزود: تحقق راهبرد چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت باید دغدغه و مبنای کار تمامی مسئولان شهرستان باشد و ما باید بستر انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کنیم تا تمام گروه ها، تفکرات و نمایندگان همه جناح‌ها در انتخابات شرکت کنند.

او با بیان اینکه باید به تمام مردم این اطمینان را بدهیم که رای آنان در صحت و سلامتی خوانده می‌شود، تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید دقت داشته باشند که از هیچ یک از داوطلبان و جناح‌های سیاسی جانب داری نکنند.

معاون استاندار و فرماندار سیرجان ضمن قدردانی از خدمات اسماعیل محمد پور بخشدار سابق بلورد برای ایوب مقدم بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.