سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اورژانس اجتماعی در بیضا

مدیرکل بهزیستی فارس از افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان بیضا خبر داد و گفت: در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ تماس با اورژانس ۱۲۳ بهزیستی استان برقرار شده است.

 محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به آغاز به کار اورژانس اجتماعی شهرستان بیضا، اظهار کرد: مانور سراسری نیرو‌های اورژانس فارس نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ و نحوه خدمات رسانی این مجموعه برگزار شد. 

او، کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی در بحران‌ها، از جمله بحران‌های فردی، خانوادگی، خشونت و اجتماعی را از وظایف و فعالیت‌های اورژانس ۱۲۳ برشمرد و گفت: خط تلفن ۱۲۳ پاسخگوی تماس‌های مردمی در رابطه با مسائل و آسیب‌های اجتماعی است و در ۳ ماهه اول امسال بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ مورد تماس با اورژاس ۱۲۳ بهزیستی برقرار شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر نیز از خدمات تیم سیار اورژانس اجتماعی استفاده کرده اند، افزود: تخصصی، به موقع بودن و در دسترس بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات اورژانس اجتماعی است تا از این طریق ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف بهزیستی محدود به زمان و مکان خاصی نباشد.

 مدیر کل بهزیستی فارس تصریح کرد: افراد دارای اختلافات حاد خانوادگی، زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا خودکشی کرده اند، همسران آزار دیده، کودکان آزار دیده، موارد مربوط به سالمند آزاری، معلول آزاری و سایر خشونت‌های خانگی، کودکان کار و خیابان، افراد دارای اختلال هویت جنسی و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند همگی گروه‌های هدف خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.