سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت‌های مذهبی نکات ایمنی برق را رعایت کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان بر لزوم رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از تجهیزات برقی در برپایی مراسم عزاداری ماه محرم تأکید کرد.

محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: هیئت‌ها و تکایایی که جهت برگزاری این مجالس مذهبی نیاز به برق موقت دارند، به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

او با تأکید بر اینکه کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر گیلان همواره آماده همکاری در تأمین برق مطمئن هستند، افزود: استفاده از روش‌های غیرفنی و غیرقانونی در تأمین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت‌های مالی برای افراد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تصریح کرد: مسئولان و خادمان هیئت‌های مذهبی و تکایا در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ‌های کم مصرف و پربازده و ال‌ای دی جهت تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره گیری کرده و از به کارگیری لامپ‌های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ‌های مدادی و رشته‌ای پرهیز کنند.

مهدیزاده همچنین گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر شبکه، به هنگام حمل پرچم و علائم مخصوص عزاداری، ضروری است به تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق توجه شود و فاصله مجاز (حداقل ۲.۵متر) از شبکه رعایت شود.

او تصریح کرد: تکایا و هیئت‌های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتماً از ترمینال‌ها و پریز‌های استاندارد استفاده کنند و تابلو‌های ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب خارج کرده و از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.