سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

صدا و سیما در زمینه امید آفرینی نقش مهمی را برعهده دارد

استاندار ایلام با بیان اینکه صداوسیما در حوزه امیدآفرینی به مردم نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد، گفت: اولین راهبرد دشمن پمپاژ ناامیدی در جامعه است و اصحاب رسانه با انجام کار خالصانه و تبیین واقعیت های موجود، در امیدآفرینی جامعه نقش آفرین هستند.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام به نقش مهم رسانه در جامعه کنونی پرداخت و گفت: در شرایط کنونی دشمن با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ رسانه در حال برنامه ریزی برای پمپاژ ناامیدی است.

وی بیان کرد: خنثی سازی این هجمه ها و ایجاد امید در جامعه از وظایف مهم رسانه ملی است که به درستی توانسته در این میدان پیروز باشد.

استاندار ایلام اظهار کرد: نقش رسانه ملی یک نقش فرا قوه‌ای است که ریاست آن را مقام معظم رهبری انتخاب می‌کنند و در ادامه سران سه قوه بر عملکرد آن نظارت دارند.

وی به ظرفیت‌های موجود در این استان پرداخت و از مسئولان صداوسیما خواست در بحث اربعین، توسعه صادرات، مباحث فرهنگی، رسیدگی به مشکلات مردم و ... با پوشش خدمات و بیان مشکلات یاری گر دستگاه‌های اجرایی استان باشند.

وی مطرح کرد: استان ایلام با داشتن ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق ظرفیت بالایی برای پویایی اقتصاد استان و کشور دارد و باعث شده تا مرزنشینان در مرز‌ها بمانند.
 
وی افزود: همسایگی ایلام با ۳ استان شیعه نشین عراق و نزدیکی فرهنگی و قومی با مردم این استان‌ها باعث شده تا بیشترین زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شوند.

استاندار ایلام در پایان از خدمات محمد بازوند مدیر کل سابق صداوسیمای مرکز ایلام تشکر و اظهار امیدواری کرد که انتخاب ناصر بهرام بعنوان مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز ایلام مایه پیشرفت و توسعه همه جانبه فعالیت‌های رسانه‌ای استان باشد.

برچسب ها: رسانه ، امید آفرینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.