ابوالقاسم شیرازی گفت: پیش از توسعه برندینگ یا مد و طراحی لازم است ضمن توسعه تعاملات و بازرگانی خارجی بهمنظور انتقال فناوری، ظرفیت تولید محصول قابل رقابت با محصولات سایر کشورها ایجاد شود.
او با اشاره به رایزنیها برای ساخت شهر صنایع همگن پوشاک، گفت: این شهر با هدف کاهش هزینههای تولید، بهره گیری از ظرفیت های مختلف تخفیفات و معافیت های مالیاتی و عوارضی و عدم نیاز به روادید برای تردد فعالان اقتصادی تبعه سایر کشورها، تسهیل و و روان سازی امور اداری، در حال طراحی است.
شیرازی ادامه داد: تجمیع ظرفیتهای بخش خصوصی، بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های قانونی در این منطقه برای تولید صادرات محور و تأمین نیاز داخلی و با بهره مندی از آخرین سطح دانش و فناوری روز دنیا با نگاهی به آینده صنعت پوشاک ایران و جهان، از دیگر اهداف ایجاد شهر پوشاک است.
او گفت: در آینده نزدیک، پس از نهایی شدن این مهم و اخذ مصوبههای مورد نیاز، زمینه ایجاد شهر پوشاک و استقرار صنوف مرتبط با آن فراهم شود.