سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز مشاوره طهورا در اردکان

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: مرکز مشاوره طهورا با همکاری معاونت پیشگیری و مشارکت بخش خصوصی به منظور ارائه خدمات تخصصی بهزیستی در حوزه پیشگیری افتتاح شد.

رضا ابهت مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم افتتاح این مرکز مشاوره که با حضور مسئولان بهزیستی استان و فرماندار، دادستان و جمعی از مسئولان شهرستان همراه بود گفت: مرکز فوق با حدود ۲۳۰ متر زیربنا و با بهره گیری از تخصص کارشناسان در حوزه‌های مختلف روانشناسی به مراجعین و جامعه هدف بهزیستی ارائه خدمت می‌کند.

او افزود: هم اکنون تعداد پنج مرکز مشاوره با مجوز بهزیستی و یک مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان فعال هستند که به ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی در حوزه فرد، خانواده و جامعه می‌پردازند. 

مدیرکل بهزیستی استان یزد ادامه داد: خط ۱۴۸۰ بهزیستی نیز به صورت رایگان به ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به عموم مردم می‌پردازد.

ابهت گفت: بهزیستی اردکان بیش از دو هزار و ۰۳۶ معلول و ۲۵۹ خانوار نیازمند شهرستان را تحت پوشش و حمایت خود داشته و خدمات خود را از طریق ۱۴ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی و ویزیت در منزل، پنج موسسه فعال در حوزه پیشگیری، پنج موسسه خیریه همکار و دو مرکز مثبت زندگی به افراد واجد شرایط، ارائه می‌نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.