سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ دستگاه کولر گازی قاچاق /دستگیری یکی از عاملان فروش غیرمجاز آرد یارانه‌ای

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه بیست و هفتم تیر ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند که در حال حمل چندین دستگاه کولر گازی بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

 وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۳ دستگاه کولر گازی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری یکی از عاملان فروش غیرمجاز آرد یارانه‌ای

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع آرد یارانه‌ای توسط یکی از واحد‌های صنفی در شهر قزوین بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع، متهم را حین انتقال محموله آرد با خودرو باری وانت نیسان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه در بازدید از خودرو ۳۹ کیسه آرد یارانه‌ای کشف شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.