سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشحالی بارسا یک روز هم دوام نداشت!

بارسلونا تا ۶۰ میلیون یوروی دیگر درآمدزایی نکند، نمی‌تواند قرارداد ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز و حتی تمدیدی‌های خود را ثبت کند.

طبق ادعای کادنا کوپه، بارسا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی خود به ۶۰ میلیون یورو نیاز دارد و تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) فرصت دارد تا این بدهی را صاف کند.
بارسلونا دیروز یک روز خاص را جشن گرفت و رسما اولین بازیکنی را که ژاوی از لاپورتا درخواست کرده بود را معرفی کرد: ایلکای گوندوگان. با این حال، به نظر می‌رسد که شادی بارسا زیاد دوام نخواهد داشت. چرا؟ چون بارسا حالا یک مشکل جدید پیش رو دارد. با توجه به شرایط فعلی، ظرفیت ثبت قرارداد بازیکنانش محدود است.


در حال حاضر، بارسلونا به دلیل اهرم‌های مالی که در سال گذشته استفاده کرد، ۶۰ میلیون یورو بدهی پرداخت نشده دارد که باعث می‌شود نتواند قرارداد خرید‌هایی را که برای فصل آینده انجام داده، مانند اینیگو مارتینز یا ایلکای گوندوگان و بازیکنانی که تمدید کرده اند، مانند رونالد آرائوخو، مارکوس آلونسو و سرخی روبرتو را ثبت کند.
علاوه بر این حتی فروش بازیکنانی مانند آنسو فاتی یا فرانک کسیه برای جبران بدهی نیز کافی نخواهد بود. بارسا باید به هر نحوی خروج بازیکنان مازادش را تسهیل کند و از دستمزد‌ها نیز بکاهد.


بارسلونا در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند تا فصل ۲۴-۲۰۲۳ را به بهترین شکل پشت سر بگذارد، اگرچه زمان زیادی برای آن‌ها باقی نمانده است. آن‌ها تا ۳۱ آگوست فرصت دارند، نه تنها بدهی خود را جبران کنند، بلکه باید خطر نقض فرپلی مالی نیز را پشت سر بگذارند.

برچسب ها: بارسلونا ، ژاوی ، قرارداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خخخخخ
مدیران بارسا خیلی بی عرضه هستن....
بیاین از مدیرای ما یاد بگیرید.
عین هلو قرار داد می بندن.
عرضه ندارید بابا....