سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظران و‌ مجریان در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدا‌ها مطلبی بیان نکنند

فرماندار کوهبنان بیان داشت: بستر سازی برای انتخابات بر عهده اعضای نظارت و اجرایی است لذا جا دارد که ناظران و‌ مجریان در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدا‌ها مطللی بیان نکنند.

همزمان با ایام تاسیس شورای نگهبان همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت کوهبنان با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس و اعضای شبکه نظارت در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست رضا توکلی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: یکی از یادگاران حضرت امام تاسیس شورای نگهبان است که منشاء خدمات ارزشمند طی سالیان گذشته بوده است.

او ادامه داد: اعضای شورای نگهبان وظیفه صیانت از آرای مردم را بر عهده دارند و این مهم را طی سالیان گذشته که امانت دار خوبی هستند اثبات کردند لذا همواره مورد بغض و کینه دشمنان قرار دارند.

توکلی افزود: دشمنان که از صلابت و اقتدار شورای نگهبان واقفند از ماه‌ها قبل درصد تخریب این نهاد برآمدند، اما راه به جایی نخواهند برد. 

در ادامه حجت الاسلام مرتضی جعفری خطاب به اعضای دفتر شورای نگهبان کوهبنان گفت: جا دارد که همواره توسل به اهل بیت، قرائت زیارت عاشورا و توسل به حضرت، ولی عصر (عج) را مد نظر داشته باشید و تقوای خود را تقویت کنید. 

او ابراز داشت: شما باید همواره از آرای مردم صیانت کنید، چون امانت دار آرای مردم هستید البته در انتخابات گذشته این مهم را به خوبی به سرانجام رساندید.

امام جمعه کوهبنان افزود: تخریب شورای نگهبان از ماه‌ها پیش شروع شده ممکن است عده‌ای در رابطه با این نهاد بی مهری‌هایی داشته باشند لذا جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشید.

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: شورای نگهبان نهاد مقدسی است، چون در حفظ اسلام و انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی دارد.

او ادامه داد: چراغ انتخابات را مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری روشن کرد، چون انتخابات از ارزش مهمی برخوردار است البته امنیت، سلامت، رفابت ومشارکت چهار مولفه اصلی در انتخابات هستند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: بستر سازی برای انتخابات بر عهده اعضای نظارت و اجرایی است لذا جا دارد که ناظران و‌مجریان در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدا‌ها مطللی بیان نکنند.

او ابراز داشت: سال ۸۸ شاهد حضور ۸۵درصدی مردم در انتخابات بودیم، اما برخی افراد کام مردم را تلخ کردند تا شیرینی این حضور ملموس نباشد.

توکلی ادامه داد: در فضای مجازی شاهد توهین برخی افراد به مسئولین و ارگان‌های انقلابی هستیم در حالی که وظیفه ما روشنگری و بیان واقعیت‌ها و خدمات ارزشمند نظام اسلامی و در یک کلام جهاد تبیین است.

او  در ادامه افزود: ریاست جمهوری دارای تقوای سیاسی است لذا در بسیاری از بحران‌ها با تدبیر، جدیت و قاطعیت ورود پیدا کره است..

فرماندار کوهبنان گفت: امنیت انتخابات وظیفه شورای تامین است، اما همگان در امنیت انتخابات نقش دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.