سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا در شهر خبر داد.

مصطفی حیدری در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: بهای عوارض زیربنا (مسکونی) در شهرکرد پنج درصد کاهش پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به شعار امسال با عنوان "مهار تورم رشد تولید" با پیشنهاد شهردار شهرکرد اقدام لازم برای اصلاح و کاهش عوارض زیربنا (مسکونی) از فصل دوم دفترچه عوارض مصوب امسال‌ به تصویب این شورا رسید.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا (مسکونی) فقط برای متقاضیان دریافت گواهی صدور پروانه ساخت از زمان تصویب تا پایان امسال و برای سایر شهروندان و از جمله طرح‌های حمایتی مسکن مانند نهصت ملی مسکن اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: این پیشنهاد در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد مصوب شد و پس از تایید هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان شهرکرد برای اعمال به شهرداری ابلاغ می‌شود.

حیدری با اشاره به نصب دوربین‌های کنترل سرعت در شهرکرد یادآور شد: در محل‌هایی که دوربین نصب شده است باید نسبت به جمع‌آوری سرعت‌گیر‌ها اقدام شود.

وی، آشکارسازی سرعت‌گیر‌های موجود در سطح شهر را ضروری دانست و اظهار داشت: اقدام شهرداری در اجرای آسفالت و روکش آسفالت مناطق مختلف مرکز استان قابل قدردانی است.

حیدی گفت: شهرداری شهرکرد آسفالت خیابان‌های خاکی منظریه و روکش آسفالت برخی خیابان‌های میرآباد شرقی را تسریع کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.