سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل دهیاران شادگان برای اجرای طرح «هر دهیاری یک موکب» در ایام اربعین

فرماندار شادگان از آمادگی کامل دهیاران شادگان برای اجرای طرح «هر دهیاری یک موکب» در ایام اربعین خبر داد.

 همایش تجلیل از دهیاران بخش مرکزی و استقبال از ماه محرم در شهرستان با حضور مسئولین ادارات و دستگاه‌ها و جمعی از دهیاران بخش مرکزی در محل فرهنگسرای ملافاضل سکرانی برگزار شد.

 صالح زاده فرماندار شادگان در این همایش با بیان اینکه هر آنچه که داریم در استمرار و تداوم حرکت انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا و مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و سوگواری حضرت امام حسین (ع) در مراسمات عزاداری شور و شعور حسینی در کنار هم باشند.

او به نقش مهم دهیاران در توسعه و عمران روستا‌ها اشاره کرد و ادامه داد: دهیاران خط مقدم خدمت رسانی به مردم در روستا‌ها هستند.

فرماندار شادگان همچنین به اجرای طرح هر دهیار یک موکب در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: دهیاران شهرستان با مشارکت مردمی در ایام اربعین حسینی برای اجرای طرح هر دهیاری یک موکب به منظور خدمات رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) و در راستای حفظ فرهنگ انقلابی در مکتب حسینی آمادگی کامل دارند.

آقای صالح زاده بر ضرورت انسجام و همدلی بین دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها تاکید کرد و افزود: ادارات ودستگاه‌های اجرائی شهرستان نسبت به رفع مشکلات و نواقص روستا‌ها با دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه تلاش‌های شبانه روزی دهیاران در جهت خدمت رسانی به اهالی روستا‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: مجموعه توانمند دهیاران که تا الان پا به کار بودند انتظار می‌رود در کنار مجموعه اداری شهرستان همه با هم بصورت کار تیمی برای حل مشکلات مردم و پیشرفت شهرستان همراهی کنند.

فرماندار شادگان از زحمات و تلاش‌های چند ساله هوشنگ مهمدی کرتلایی بخشدار سابق مرکزی شادگان تقدیر و تشکر کرد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.