سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از آمبولانس اهدایی بنیاد مستضعفان به بیمارستان کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: آمبولانس اهدایی به بیمارستان کوهبنان تجهیزات کامل دارد.

فرماندار کوهبنان گفت: جا دارد از پیگیری‌های مستمر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برای استقرار بنیاد علوی در منطقه و عنایت ویژه رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد علوی تقدیر نماییم.

او ابراز داشت: خوشحالیم که نهاد ابادانی و پیشرفت در کوهبنان مسقر شده است که این مهم در پی سفر رئیس بنیاد مستضعفان در اذرماه ا۴۰۱ رقم خورد و خدمات خوبی با پیگیری دبیر نهاد در شهرستان انجام شده و یا در حال انجام است.

مجید توکلی افزود: در جلسه شورای اداری با حضور روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی درخواست‌ها توسط نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان برای رفع محرومیت و زدودن چهره فقر از منطقه مطرح که در نهایت ۱۶ مصوبه در عرصه‌های مختلف در بر داشت.

او بیان داشت: یکی از مصوبات خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز بود که امروز تحویل بیمارستان شد که در حقیقت بیمارستان یک تختخوابی مجهزی است.

فرماندار کوهبنان گفت: نهاد ابادانی و پیشرفت شهرستان تاکنون۰، ۲۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع کرده در راستای اجرای مبلمان شهری، انجام پایش تصویری کوهبنان و پابدانا، حفر و تجهیز چاه‌های کشاورزی و لایه روبی قنوات اقدامات خوبی انجام داده است.

او ابراز داشت: در راستای ساخت مسکن برای محرومین و تهیه جهیزیه اسامی به بنیاد ارسال شده و در حقیقت تاکنون ۵۰ درصد مصوبات محقق شده و مابقی تا پایان تابستان اجرایی می‌شود.

در ادامه محمد فصیحی هرندی گفت: آمبولانس اهدایی به بیمارستان کوهبنان مجهز به انکو باتور، الکتروشوک، مانیتور، پمپ انفوزیون و در یک کلام تجهیزات کامل دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان افزود: تا به حال بهداشت و درمان شهرستان چنین آمبولانس مجهزی نداشته، چون ۶۵ قلم وسیله کاربردی در این آمبولانس قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.