سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح مطرح کرد؛

مشکل دشمن عدم شناخت مردم ایران

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مشکل دشمن از عدم شناخت مردم ماست که باعث می‌شود برآوردهایش غلط از آب درآید.

 امیر خلبان عبدالهی در مراسم سان بسیجیان گردان‌های عاشورا و بیت المقدس سپاه ویژه تبریز گفت: اشتباه دشمن این است که قدرت ایمان و اراده مردم ما را با تفکر مادی خود محاسبه می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: تا بسیجیان قدرت ایمان و انسجام درونی را دارند و پشت سر رهبری هستند پیروزی در جنگ‌های سخت هم شامل حالشان است.

وی افزود: امام راحل انقلاب را به بسیجیانی سپرد که مبارز و ولایتمدار هستند و با شجاعت و رشادت تمام در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و اینان نسلی هستند که دفاع از انقلاب را به عهده گرفته اند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین با بیان اینکه تاریخ مبارزات آذربایجان قهرمان با استکبار و استثمار زبانزد همگان است افزود: از چنین مردمی چنان جوانانی عروج کردند و به شهادت رسیدند و پشتوانه عظیمی برای کشور باقی گذاشتند.

امیر خلبان عبدالهی ادامه داد: این دیار و لشکر همیشه پیروز عاشورا شهدای بزرگواری چون شهید آقا مهدی باکری را دارد همچنین شهید تجلایی که در دوره خود مغز متفکر جنگ بود و شهید یاغچیان و دیگر شهدا که مایه مباهات آذربایجان و ایران اسلامی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.