سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوزهای قانونی برای برپایی موکب‌ها در ایام ملی و مذهبی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان، از همکاری با هیئت‌های مذهبی و صدور مجوزهای قانونی برای برپایی مواکب در ایام ملی و مذهبی، خبر داد.

امیر هاشمی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان با اشاره به برگزاری اعیاد دهه «ولایت‌وامامت» در هفته اخیر، گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری کرمان، در زمینه برپایی موکب‌ها، با هیئت‌های مذهبی همکاری خوبی، داشته است.

او با بیان اینکه این سازمان در چارچوب قانون، نقش بسیار پررنگی، در برپایی هرچه بهتر مجالس و موکب‌ها برای بزرگداشت اعیاد مذهبی دارد، فعالیت مواکب از عید قربان تا عیدغدیر را چشم‌گیر اعلام کرد.

امیر هاشمی افزود: مجوزهای لازم و قانونی برای برپایی موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی در تمام نقاط شهر، به‌عنوانی یکی از مطالبات مردمی، صادر شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، بیان کرد: همواره در تلاشیم به موازات امور قانونی به منظور ساماندهی صنوف و نظم‌بخشی به فعالیت‌های اجتماعی و مذهبی، رضایت شهروندان را جلب کرده و پذیرای پیشنهادات و انتقادات آن ها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.