سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرستان فنی و حرفه‌ای در شهر مشراگه راه اندازی می‌شود 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر گفت: هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه دکتر حسابی در شهر مشراگه راه اندازی می‌شود.  

علی شریفی گفت: هنرستان پسرانه دکتر حسابی با هدف آشنایی دانش آموزان با رشته‌های مهارتی، اشتغال زایی و تربیت نیروی متخصص و فنی راه اندازی می‌شود. 

او می‌گوید: با توجه به زیرساخت بسیار مناسب و بافت صنعتی و کشاورزی شهر مشراگه می‌توان به رونق تولید و اشتغال جوانان پس از پایان تحصیل کمک کرد.   

مدیر آموزش و پرورش رامشیر گلت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز راه اندازی این هنرستان تا پیش از آغاز سال تحصیلی از طرف اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، صادر شود.

به گفته او راه اندازی رشته های صنایع شیمیایی و برق الکتروتکنیک با هدف آموزش هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در حال پیگیری است.

شریفی گفت: راه اندازی رشته های جدید در هنرستان ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است، توسعه متوازن رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش می بایست بر اساس نیاز جامعه و ظرفیت منطقه انجام شود تا بستر اشتغال زایی هنرجویان آماده باشد. 

به گفته این مقام مسئول فارغ التحصیلان این رشته  مجوز کار در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، رنگ، دارویی، مواد شوینده و سموم دفع آفات، صنایع شیمیایی معدنی، صنایع غذایی، صنایع سلولزی  و صنایع فرآوری چرم و پوست، علوم هسته ای، تصفیه آب و پساب را دارند.

 الکتروتکنیک به دلیل بازار کار مساعد یکی از رشته های پر طرفدار فنی و حرفه ای می باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.