سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام خبر داد

برگزاری آزمون دان یک تا چهار دفاع شخصی کشور در ایلام

مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام گفت: آزمون دان یک تا چهار رشته دفاع شخصی و قوت الرمی بانوان کشور برای اولین بار به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

سجاد صفربیگی مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام اظهار کرد: این دوره از آزمون با شرکت ۳۸ ورزشکار بانو از هشت استان کشور به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

وی افزود: ورزشکارانی از استان‌های ایلام، گیلان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خوزستان در این آزمون حضور داشتند.

مسئول هیات ورزش‌های رزمی ایلام بیان کرد: این آزمون با حضور ناظر و آزمون گیرنده معرفی شده و مورد تایید فدارسیون ورزش‌های رزمی انجام گرفت.

وی ادامه داد: ایلام برای اولین بار میزبان برگزاری آزمون دان ورزشکاران فدراسیون در بخش بانوان شد که نشان از اعتماد این فدراسیون به ورزش و زیرساخت‌های ورزشی استان ایلام در حوزه سبک‌های رزمی دارد.

وی از تلاش استان برای برگزاری مسابقات کشوری خبر داد و اظهار کرد: این هیات در صدد اخذ مجوز میزبانی برای برگزاری مسابقات کشوری بانوان از فدراسیون هیات‌های رزمی است.

مسئول هیات ورزش‌های رزمی استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام باوجود عدم تجربه در برگزاری آزمون، اما توانست رضایتمندی فدارسیون و ورزشکاران شرکت کننده در آزمون را به علت میزبانی مطلوب، نظم و دقت و سطح کیفی آزمون جلب کند.

 آزمون دان یک تا چهار پیش از عید به میزبانی استان گیلان برگزار و بیشتر استان‌های کشور در آن شرکت کرده بودند.

آزمون ایلام برای ورزشکارانی برگزار شد که از آزمون استان گیلان به هر دلیل بازمانده یا شرکت نکرده بودند و یا ورزشکارانی که در زمان برگزاری آزمون گیلان برای دریافت دان چند ماه کسری داشتند و در آزمون ایلام برای دریافت دان به حد نصاب زمانی رسیده بودند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.