سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم خروج نقدینگی از بورس/ پول افراد حقیقی به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت حرکت کرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۹۰ درصد بازار سرمایه به عبارتی ۶۲۳ نماد در وضعیت قرمز (منفی) و تنها ۱۰ درصدی بازار یعنی ۷۸ نماد در محدوده مثبت معامله شدند.

غفوری گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۴۹ هزار واحدی و درصد تغییرات ۲.۳۹ درصدی در جایگاه ۲ میلیون و ۲۱ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با ریزش بیش از ۱۹ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۲.۶۸ درصدی در تراز ۷۰۸ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم ثبت شده است همچنین ارزش معاملات امروز حدود ۵ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی رقم خورد در نهایت ۹۵۰ میلیارد تومان در معاملات امروز نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

غفوری می‌گوید: امروز ۹۰ درصد بازار سرمایه به عبارتی ۶۲۳ نماد در وضعیت قرمز (منفی) و تنها ۱۰ درصدی بازار یعنی ۷۸ نماد در وضعیت مثبت معامله شدند.

او افزود: امروز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود بیشترین میزان نقدینگی افراد حقیقی بودند و بیشترین خروج نقدینگی را صنعت بانک به خود اختصاص داد. در کل بازار وضعیت منفی را در حال تجربه کردند است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: روند نرخ دلار یکی از عوامل اثر گذار بر روند بازار سرمایه بود لازم است گفته شود که عدد یک میلیون و ۹۸۰ هزار واحد و ۲ میلیون واحد از جمله نقاط حساس و مهم برای بازار محسوب می‌شوند که باید دید واکنش بازار به این نقاط چیست؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۵ تير ۱۴۰۲
خرداد 400 میلیون داشتم
میخواستم خودرو بخرم ... گفتم بورس بهتر شده یه کم سود کنم بعد بخرم که ضررهای دو سال که 100 میلیونم رفت جبران بشه
الان 250 میلیونم مونده
توی 3 سال 250 میلیون کل پس انداز 20 سال کارگری م نابود شد
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ تير ۱۴۰۲
یه نفر پیدا نمیشه افزایش نرخ خوراک پتروشیمیها رو پیگیری کنه؟
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۵ تير ۱۴۰۲
فروپاشی اقتصادی
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۵ تير ۱۴۰۲
این وزیر اقتصاد که اصلا به رو خودش نمیاره که افزایش نرخ خوراک پتروشیمیها چه ضرری به بورس و سهامدار و شرکتهای پتروپالایشی زد. مثل حسن کلید فقط به فکر کسری بودجه از جیب ملت هستن.
خبرگزاریها هم که اصلا پیگیر نیستن. مبادا دولت خاطرش مکدر بشه.
اونایی سود کردن که 17 اردیبهشت رانت اطلاعاتی داشتن