سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم سوگواری سالار شهیدان در شهر و روستایتان را با ما به اشتراک بگذارید

شهروندخبرنگار ما باشید و فیلم و تصاویری از هیئات، تکایا، مساجد، روضه‌های خانگی، ایستگاه صلواتی و طبخ غذای نذری در ایام ماه محرم را ارسال کنید.

ماه محرم یادآور نهضت حضرت سیدالشهدا و حماسه جاودان کربلاست و همچنین یادآور دلاورمردی‌های یاران باوفای اباعبدالله الحسین (ع)، فداکاری‌های حضرت زینب کبری (س)، حضرت امام سجاد (ع) و همه اسرای کاروان امام حسین (ع) است.
این ماه آغاز مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، شرکت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) و اشک بر سیدالشهداء (ع) از وظایف ما در زمان غیبت امام زمان (ع) است.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا تصاویر و فیلم‌هایی از هیئات، تکایا، مساجد، روضه‌های خانگی، ایستگاه صلواتی و طبخ غذای نذری در ایام ماه محرم را با ما به اشتراک بگذارید.

فیلم‌های ارسالی تان با ذکر نام و با مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه تهیه شود.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.