سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصمیم‌گیری برای مورایس سخت شد؛ کاپیتان در سپاهان می‌ماند؟

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای اعلام فهرست نهایی طلایی‌پوشان باید تصمیم خودش را بگیرد.

تیم فوتبال سپاهان با هدایت ژوزه مورایس در فصل گذشته تا روز پایانی در کورس قهرمانی قرار داشت، اما در نهایت این رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد.

طلایی‌پوشان اصفهان که برای فصل جدید انگیزه‌های زیادی دارند، نقل‌وانتقالات را با دو خرید خوب شروع کردند، اما در ادامه با خرید‌های عجیبی که داشتند، باعث شدند تا سرمربی این تیم برای بستن لیست نهایی خود با چالش روبرو شود. با نگاهی به این خرید‌ها متوجه می‌شوید که از میان ۶ خرید خود، ۴ سهمیه را به جذب مهاجم اختصاص داده‌اند.

سپاهان ابتدا قراداد پیام نیازمند را به صورت دائم کرد و سپس در یک روز از کاوه رضایی و رضا شکاری رونمایی کرد. طلایی‌پوشان سپس با رضا اسدی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و هادی محمدی به توافق رسیدند. از طرفی محمدرضا حسینی پس از پایان قرارداد قرضی با گل‌گهر به اصفهان برگشت.

در طرف مقابل تا به اینجا کار جدایی مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، یاسین سلمانی، ایگور کاتاتو و مسعود ریگی از جمع شاگردان مورایس قطعی شده است. برخلاف برخی شایعات هنوز جدایی جلال‌الدین علی‌محمدی کاپیتان فصل گذشته سپاهان قطعی نشده است.

تصمیم‌گیری برای مورایس سخت شد؛ کاپیتان در سپاهان می‌ماند؟

سپاهان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی ۸ بازیکن ورودی و در مقابل فعلا ۵ بازیکن خروجی داشته که این امر تعداد بازیکنان لیست بزرگسال این تیم را بیش از حد مجاز می‌کند.

به این ترتیب لیست بازیکنان بزرگسال سپاهان به شرح زیر است:

۱. پیام نیازمند، ۲. نیما میرزازاد، ۳. سیاوش یزدانی، ۴. محمد دانشگر، ۵. نیلسون جونیور، ۶. میلاد زکی‌پور، ۷. رامین رضاییان، ۸. امید نورافکن، ۹. محمد علی‌نژاد، ۱۰. محمدرضا حسینی، ۱۱. محمد کریمی، ۱۲. رضا اسدی، ۱۳. رضا شکاری، ۱۴. فرشاد احمدزاده، ۱۵. احسان پهلوان، ۱۶. کاوه رضایی، ۱۷. شهریار مغانلو، ۱۸. جلال‌الدین علی‌محمدی، ۱۹. عیسی مرادی، ۲۰. عیسی آل‌کثیر، ۲۱. هادی محمدی.

حالا شنیده می‌شود که مورایس باید از بین علی‌نژاد، حسینی، علی‌محمدی و مرادی حداقل ۲ بازیکن را از لیست خارج کند. این در حالی خواهد بود که سپاهان قصد خرید بازیکن خارجی را نداشته باشد.

تصمیم‌گیری برای مورایس سخت شد؛ کاپیتان در سپاهان می‌ماند؟

البته با توجه به قانون استفاده از سهمیه بازیکنان خاص که مرتبط با بازیکنان آکادمی و تیم‌های پایه می‌شوند، طلایی‌پوشان قصد دارند رضا اسدی را به عنوان بازیکن آکادمی وارد لیست کنند، اما تا به اینجا این درخواست پذیرفته نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.