سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری دست فروشان تئاتر شهر/ نباید حقوق عمومی را زیر پا گذاشت

عضو شوراى شهر تهران گفت: هفته گذشته جمع آوری دست فروشان تئاتر شهر کاملاً انجام شد و موجی از رضایت‌های مردمی و هنرمندان را به دنبال داشت.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: جشنواره آرمان در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی توسط سازمان ورزش برگزار شد و برنامه دیگری سازمان خدمات اجتماعی نزدیک ۷ هزار کودک کار به همراه خانواده‌های این عزیزان و در برخی از گروه‌ها با حضور ایتام برگزار شد که اقدام حساب شده‌ای بود و تشکر می‌کنم که از این اعیاد استفاده درستی می‌شود. در جشن ۱۰ کیلومتری نیز عیوبی که سال گذشته بود برطرف شد و بیش از همیشه حضور مردم و برپایی موکب‌ها بسترسازی شد که جای تقدیر از همه عزیزان در شهرداری تهران و سایر سازمان‌ها مانند سازمان تبلیغات اسلامی؛ قرارگاه قرب؛ سازمان صدا وسیما دارد که شبانه روز برای جشن ۱۰ کلیومتری عید غدیر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به ساماندهی محوطه چهاراه ولیعصر (عج)، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع ساماندهی چهارراه ولیعصر (عج) خواسته تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران و با وجود سختی‌هایی که وجود داشت، با همکاری شهرداری منطقه ۶ و ۱۱ و شرکت‌های ساماندهی مشاغل و شهربان و حریم بان، هفته گذشته جمع آوری دست فروشان کاملاً انجام شد که به دنبال آن موجی از رضایت‌های مردمی و هنرمندان ایجاد شد.

نادعلی با بیان اینکه باید شرایط مناسبی برای امرار معاش دست فروشان فراهم کرد، یادآور شد: این هم باید در نظر بگیریم که اگر کسی بخواهد دست فروشی کند؛ زمین به اندازه کافی برای جایگزینی نداریم و نباید حقوق عمومی را نیز زیر پا گذاشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۵ تير ۱۴۰۲
عجب فیلمیه این شهرداری
شهرداری اگه راست میگه و نگران تردد مردمه بره بساطیای خیابون ولیعصر رو جم کنه احتمالا میخواد خودش تو تاتر شهر عین مترو امام بساط بزنه و بده اجاره