سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکر تنظیم بازاری در راه مازندران

در مرحله دوم توزیع شکر سفید مصرف خانوار، ۱۱۸.۵ تن شکر در مازندران توزیع می‌شود.

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت:: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی، در مرحله دوم ۱۱۸.۵ تن شکر سفید مصرف خانوار به شهرستان‌های سراسر استان تخصیص و توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه قیمت مصوب برای خرید مباشر (با احتساب ۱% ارزش افزوده) ۲۵۷ هزار و ۵۵۰ ریال درب انبار‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی داخل استان است، افزود: قیمت مصوب برای مصرف کننده به ازای هر کیلو ۲۸۰ هزار ریال است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاوریزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه حداکثر سهمیه هر نفر مصرف کننده ۲ کیلوگرم بوده و درج کد ملی و شماره تماس برای هر فرد در هنگام توزیع الزامی است، گفت: توزیع شکر توسط کاسبان امین با هماهنگی ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها و اتاق اصناف انجام و در مکان‌های توزیع شکر، بنر با درج عبارت تنظیم بازار و قیمت مصرف کننده ۲۸۰ هزار ریال با زمینه زرد و نوشتار قرمز نصب می‌شود.

جعفری افزود: نظارت و بازرسی از روند توزیع با قیمت مصوب و میزان در نظر گرفته شده از سوی جهاد کشاورزی شهرستان‌ها انجام و در هر مرکز توزیع، از ظرفیت بازرسین بسیج و سایر بازرسان برای صحت توزیع استفاده می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.