سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رویداد هزار نفری دختران حاج قاسم در شهرکرد

دورهمی هزار نفری دختران حاج قاسم با عنوان دختر خاله‌ها با محوریت الگوی زیست عفیفانه دختر مسلمان ایرانی در شهرکرد عصر شنبه آغاز شد و تا ۲۶ تیرماه ادامه دارد.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم دورهمی هزار نفری دختران حاج قاسم گفت: دختران پیشران حرکت جامعه هستند.

عاطفه سعیدی‌نژاد با اشاره به اینکه ایران عزیز ما به برکت حرکت بانوان به خصوص نسل نوجوان وجوان برقرار است و به سرمنزل خواهد رسید، گفت: دختران امروز به دنبال ایجاد فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌های خود هستند.

وی اظهارداشت: نسل امروز ما حاج قاسم و پیشرفت‌های هسته‌ای را دیده و آماده و مهیای کمک به پیشرفت کشور است.

سعیدی نژاد گفت: دختران حاج قاسم قرار است با تاسی از رویکرد مردمی، جهادی و انقلابی حاج قاسم جایگاه خود را پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دختران حاج قاسم قرار است جریان اسوه‌های فردا باشند و باید این مسئله را جدی بگیرند.

وی به برنامه دورهمی دختران حاج قاسم اشاره کرد و افزود: هدف این دورهمی این است که حواسمان باشد دختر امروز در اوج توانایی و استعداد است و باید فرصت برای زندگی درست و سعادتمندانه برای وی فراهم شود.

این مسئول گفت: یکی از حلقه‌های گمشده جامعه، نبود فرصت و فضا برای اوقات فراغت و شاد زیستن دختران است و باید محفل‌هایی فراهم شود تا با هم سن و سال‌های خودشان زندگی خوب داشته باشند و از تجربیات در گروه‌های رفاقتی و همسالان خود استفاده کنند.

سعیدی نژاد افزود: گروه‌های هم سالان واقعیتی است که در آن زندگی می‌کنند و انواع تجربیات در آنجا شکل پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دختران امروز فردای کشور را می‌سازند، گفت: کسب مهارت در سنین نوجوانی و جوانی فرصتی برای خودکفایی و نقش آفرینی تخصصی و اقتصادی در آینده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.