سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نباید اجازه دهیم کمبود محتوا‌های اسلامی میدان را برای دشمن مهیا کند

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در فضای مجازی و تولید محتوای خاص برای جامعه هدف به ویژه جوانان گفت: نباید اجازه دهیم کمبود محتوا‌های اسلامی میدان را برای دشمن مهیا کند.

سردار علی محمد اکبری امروز شنبه در آیین رونمایی از مجموعه پوستر عفاف و حجاب با اشاره به اینکه دشمن علیه جوانان جنگ شناختی و ادراکی راه انداخته، اظهارداشت: جنگ هویتی مهمترین عرصه جنگ دشمن با نسل جوان است.

وی تاکید کرد: ترویج بی بندو باری، بی‌حجابی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و مسئولان نظام مهمترین هدف دشمن در تولیدمحتوا در فضای مجازی است.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری افزود: جنگ ترکیبی و هویتی دشمن علیه جامعه و جوانان کشور در حال گسترش است و باید از همه ظرفیت‌ها و فضا‌ها به خصوص فضای مجازی که امروز در بین جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها گسترش یافته، برای مقابله با این جنگ استفاده کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت بالا و اثرگذاری فضای مجازی در بین جوانان و نوجوانان، تهیه و تامین محتوا برای این فضا بسیار مهم است و این پوستر‌ها یک گام برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در فضای مجازی به شمار می‌رود.

سردار اکبری افزود: در سال‌های گذشته دشمنان اسلام و نظام هر زمانی بر موضوع حجاب و عفاف سرمایه‌گذاری می‌کردند با شکست مواجه می‌شدند، اما امروز دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی، فضای مجازی و ترویج فرهنگ بدحجابی به دنبال ضربه زدن به نظام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.