سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی میزهای خدمت وزارتخانه ها در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سفر رئیس جمهور

میزهای خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در ادارات کل این استان برپا می شود.

میز‌های خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در ادارات کل این استان برپا می‌شود و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها هستند.
 
در این میز‌های خدمت که از صبح روز دوشنبه ۲۶ تیر برپا می‌شود، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف در محل‌های از قبل تعیین و اطلاع رسانی شده حضور دارند.
 
این میز‌های خدمت برای رسیدگی به دغدغه‌ها، مطالبات و درخواست‌های شهروندان فعال می‌شود.
 
زمان و مکان میز خدمت برخی ادارات برای خبرگزاری صدا و سیما ارسال شده است.

میز ارتباط مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور پیگیری و رفع مشکلات جامعه ایثارگران در سفر رئیس جمهور به استان، میز خدمت از فردا یکشنبه ۲۵ تیر تا سه شنبه ۲۷ تیر به مدت ۳ روز در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا می شود.

میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز از فردا یکشنبه بیست و پنجم تا روز سه شنبه ۲۷ تیر با حضور دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت، دکتر عباس شیر اوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری در ساختمان  معاونت درمان استان آماده پاسخگویی به نامه ها و سوالات مردمی است.

میز خدمت وزارت راه و شهرسازی هم با حضور معاون شهرسازی، معماری، املاک مسکن، حمل و نقل، بنیاد مسکن، نهضت ملی مسکن، راه در روزهای دوشنبه و سه شنبه پاسخگوی مردم هستند.

دیگر ادارات استان هم در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر با برپایی میز خدمت آماده پاسخگویی به نامه ها و درخواست های مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلیمن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است به همراه جمعی از وزرا، روز دوشنبه 26 تیر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.