سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات امروز ۲۴ تیر بازار سرمایه؛

نقدینگی افراد حقیقی به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت حرکت کرد

کارشناس بازار سرمايه گفت: در معاملات امروز بازار سرمايه حدود ۳۰۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

غفوری گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۵۰۰ واحدی و درصد تغییرات منفی ۰.۰۲ درصد در جایگاه ۲ میلیون و ۷۰ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با درصد تغییرات مثبت ۰.۴۵ درصدی در تراز ۷۲۸ هزار و ۱۲ واحدی قرار گرفت امروز بازار کار خود را با روند مثبتی آغاز کرد، اما با گذشت زمان عرضه‌ها افزایش یافت و در نتیجه شاخص کل بورس کار خود را منفی به پایان رساند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز ۸ میلیارد برگه سهم بوده است و ارزش معاملات امروز به شدت پایین بود و به میزان ۴ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان ثبت شد در نهایت امروز حدود ۳۰۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

غفوری می‌گوید: این هفته شاهد ترافیک برگزاری مجامع شرکت‌ها خواهیم بود و بسیاری از شرکت‌ها مجامع خود را این هفته برگزار می‌کنند که خود این برگزاری مجامع و بعضا بسته شدن نماد‌ها یکی از علت‌های پایین بودن میزان ارزش معاملات می‌تواند باشد.  امروز ۴۲ درصد بازار به عبارتی ۲۷۶ نماد در بازه مثبت و حدود ۵۸ درصد بازار به عبارتی ۴۲۰ نماد در وضعیت منفی به کار خود پایان دادند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز صندوق‌های با درآمد ثابت بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی و صنعت بانک و رایانه بیشترین میزان خروج نقدینگی افراد حقیقی را به خود اختصاص دادند.

او افزود: امروز به غیر از اخبار مجامع خبری خاص دیگری حوالی بازار نبود و بازار نوسانی را شاهد بودیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۴ تير ۱۴۰۲
در معاملات امروز صندوق‌های با درآمد ثابت بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی و صنعت بانک و رایانه بیشترین میزان خروج نقدینگی افراد حقیقی را به خود اختصاص دادند.
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۴ تير ۱۴۰۲
کارشناس بازار سرمايه گفت: در معاملات امروز بازار سرمايه حدود ۳۰۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.