سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار هشترود مطرح کرد؛

لزوم فنس کشی و حصار کشی دور سد سهند هشترود

فرماندار هشترود فنس کشی و حصار کشی پیرامون سد سهند این شهر را برای مقابله با تهدیدات احتمالی زیست محیطی و انسانی خواستار شد.

آقای پاشایی در جلسه پدافند غیر عامل هشترود گفت: نبود حصار و فنس مناسب دور این سد باعث می‌شود رفت و آمد به آن به راحتی صورت گیرد و این در حالی است که آب این سد برای تامین آشامیدن هشترود و شهر نظرکهریزی مصرف می‌شود.

وی ریخته شدن فضولات خانگی را به رودخانه‌های داخل شهر تهدید زیست محیطی و آلودگی محیط زیست عنوان کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای از کشاورزان هم با آب این رودخانه‌ها محصولات خود را در پایین دست رودخانه‌ها آبیاری می‌کنند.

آقای پاشایی تخصیص بودجه کافی و لازم را برای ادامه عملیات راکد مانده فاضلاب شهری و تکمیل ساختمان تصفیه خانه فاضلاب شهری هشترود در جاده علی آباد لازم دانست.

فرماندار هشترود رعایت اصول پدافندی و مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان برای طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی را ضروری عنوان کرد و افزود: تمامی طرح‌ها باید با رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل بر اساس مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان اجرا شوند زیرا تمامی نظارت‌ها در این حوزه بر این اساس صورت خواهد گرفت.

آقای پاشایی بر لزوم تقویت شبکه برق، دوگانه سوز کردن نانوایی‌ها و مجهز شدن آن‌ها به مخزن آب، ارتقای تصفیه خانه شهر نظرکهریزی در مواقع بحرانی و نگهداری مخازن آب و بررسی وضعیت انتقال خط لوله آب از سد سهند به شهر هشترود تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.