سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزار کنندگان اردو‌های راهیان نور در قزوین

در مراسمی برگزار کنندگان اردو‌های راهیان نور تجلیل شدند.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان  در مراسم تجلیل از  برگزار کنندگان اردو‌های راهیان نور گفت: فرماندهان و رزمندگان بزرگی در استان قزوین بودند که در دوران دفاع مقدس درخشیدند و در تاریخ نامشان ماندگار شد.

سردار رفیعی آتانی  بهترین راه برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جایگاه دفاع مقدس راهیان نور را بهترین و ارزشمندترین فرصت برای بیان دفاع مقدس دانست و گفت: توجه به برگزاری اردو‌های راهیان نور جزء برنامه‌های سپاه و برگزار کنندگان این اردوی فرهنگی است.
 
وی در ادامه تامین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری بهتر و همچنین استفاده از ابزار هنر برای تبلیغ دفاع مقدس و اردو‌های راهیان نور را شاخص‌ترین برنامه‌های مسئولان برگزاری اردو‌های راهیان نور عنوان کرد.
 
رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج کشور، دفاع مقدس را بر زرین انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری ابزار و فناوری بهتری برای تبیین و تشریح دوران دفاع مقدس است.
 
سردار سوری افزود: بناست با یک هم افزایی و هماهنگی در سطح ملی کیفیت برگزاری اردو‌های راهیان نور را ارتقاء دهیم.
 
وی با اشاره به حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی کشور در برگزاری اردو‌های راهیان نور افزود: پیش از این اردو‌های راهیان نور در سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شد، اما تصمیم بر این است که با مشارکت و هماهنگی استانداران تمامی استان‌های کشور راهیان نور با حضور قشر‌های مختلف جامعه همچون کشاورزان، هنرمندان و  پزشکان  به صورت منظم برگزار شود.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.