سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشت هزار تن گوشت و فرآورده گوشتی ناسالم در استان سمنان معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: هشت هزار تن گوشت و فرآورده‌های گوشتی مشکوک طی بهار ۱۴۰۲ در استان ضبط و معدوم شد.

حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان ابراز کرد: پنج مرکز عرضه گوشت و فرآورده‌های گوشتی ناسالم در سه ماه نخست امسال در این استان پلمب شد.

وی افزود: ۳۷ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیربهداشتی طی بازرسی‌های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید استان سمنان در مراجع قضایی تشکیل شده است که برای ۱۳ پرونده حکم صادر شد و ۲۴ پرونده در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۳۴ هزار و ۵۸۷ تن گوشت قرمز و طیور مشکوک با نظارت تیم گشت و بازرسی اداره کل دامپزشکی در کشتارگاه‌های استان سمنان در سه ماه نخست امسال ضبط و معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: ۲۶ محموله غیرمجاز در زمینه خوراک، دارو، حمل فرآورده‌های خوراکی و غیرخواراکی، حمل غیرمجاز دام و طیور سه ماه نخست امسال در استان سمنان توقیف شد که بیشترین محموله توقیفی مربوط به حمل فرآورده‌‎های خوراکی و و غیرخوراکی دامی است.

حسینی تاکید کرد: تامین امنیت غذایی شهروندان در اولویت کاری اداره‌کل دامپزشکی استان سمنان است و نظارت‌ها برای تامین امنیت غذایی مردم با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان دامپزشکی استان به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.